Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12364
Title: | Роль самоконтролю та самооцінки у вивченні іноземної мови фахового спрямування |
Other Titles: | The role of self-control and self-assessment in learning ESP |
Authors: | Абсалямова, Я. В. |
Keywords: | самоконтроль самооцінка ESP |
Issue Date: | Mar-2019 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Абсалямова Я. В. Роль самоконтролю та самооцінки у вивченні іноземної мови фахового спрямування / Я. В. Абсалямова // Лінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов професійного спрямування : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 20 березня 2019 року. – Київ : НАУ, 2019. – С. 9-10. |
Abstract: | Процес та результат будь-якої діяльності є індивідуальними та складними, мають ряд закономірностей, покладаються на власні контрольні та оцінювальні дії людини. З огляду на активну роль особистості студента у процесі оволодіння іноземною мовою фахового спрямування, його внутрішні характеристики і зусилля, такі як самоконтроль і самооцінку, слід розглядати в якості важливих компонентів відповідної діяльності для досягнення високих результатів. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12364 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
Appears in Collections: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
НАУ.2019-стр.9-10.pdf | 566,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.