Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12364
Title: Роль самоконтролю та самооцінки у вивченні іноземної мови фахового спрямування
Other Titles: The role of self-control and self-assessment in learning ESP
Authors: Абсалямова, Я. В.
Keywords: самоконтроль
самооцінка
ESP
Issue Date: Mar-2019
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Абсалямова Я. В. Роль самоконтролю та самооцінки у вивченні іноземної мови фахового спрямування / Я. В. Абсалямова // Лінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов професійного спрямування : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 20 березня 2019 року. – Київ : НАУ, 2019. – С. 9-10.
Abstract: Процес та результат будь-якої діяльності є індивідуальними та складними, мають ряд закономірностей, покладаються на власні контрольні та оцінювальні дії людини. З огляду на активну роль особистості студента у процесі оволодіння іноземною мовою фахового спрямування, його внутрішні характеристики і зусилля, такі як самоконтроль і самооцінку, слід розглядати в якості важливих компонентів відповідної діяльності для досягнення високих результатів.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12364
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НАУ.2019-стр.9-10.pdf566,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.