Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11575
Title: Брендинг сучасного дизайнерського одягу
Other Titles: Branding of modern designer clothing
Authors: Ольшанська, О. В.
Зимбалевська, Ю. В.
Keywords: бренд
торгова марка
брендинг
український ринок дизайнерського одягу
індустрія моди
brand
trade mark
branding
Ukrainian designer clothing market
fashion industry
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ольшанська О. В. Брендинг сучасного дизайнерського одягу / О. В. Ольшанська, Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 288-291.
Abstract: Інтерпретовано сучасні тенденції українського й глобального ринків дизайнерського одягу, що, передбачає визначення рівня інтегрованості принципів брендингу вітчизняних підприємств легкої промисловості в основні загальносвітові умови економіки.
The modern tendencies of Ukrainian and global markets for designer clothes are interpreted, which involves determining the level of integration of branding principles of domestic light industry enterprises into the main world economic conditions.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11575
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2018_V2_P288-291.pdf229,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.