Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11567
Title: | Аналіз впливу дизайн-рішень на ефективність діяльності підприємств індустрії гостинності |
Other Titles: | Analysis of the impact of design solutions on efficiency in enterprise of the hospitality industry |
Authors: | Янковець, Т. М. Ковальова, Катерина |
Keywords: | підприємства індустрії гостинності дизайн-рішення ефективність колір конкурентоспроможність hospitality industry enterprises color design solutions competitiveness efficiency |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Янковець Т. Аналіз впливу дизайн-рішень на ефективність діяльності підприємств індустрії гостинності / Т. Янковець, К. Ковальова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 327-330. |
Abstract: | У дослідженні виявлено важливіст ь підбору кольорів при виборі дизайн-рішень в інтер'єрі закладів індустрії гостинності, а також визначено вплив кольору на вибір закладу відпочинку споживачами. Проаналізовано, як стиль життя та вподобання людини впливають на характерїї поведінки під час відвідування закладу індустрії гостинності, а також, які асоціації виникають на підсвідомому рівні у
споживачів при виборі того чи інакшого кафе, ресторану, готелю. Обґрунт овано доцільність використання психологічного портрету при виборі певних кольорів у дизайні інтер'єру. Висвітлено підходи учених щодо впливу кольорів на споживачів та емоції, асоціації, що вони викликають. In research it is revealed the importance of color matching in the choice of design solutions in the interior of the hospitality industry institutions, also it is determined the color influence on the consumer’s choice in rest institutions. It is analyzed the lifestyle and person’s preferences influences on the character of behavior while visiting the hospitality industry institutions, also consumer's associations that arise at the subconscious level in each cafe, restaurant, hotel choice. It is substantiated the feasibility of using a psychological portrait when choosing specific colors in interior design. The approaches of scientists concerning the color influence on consumers and emotions, associations that they cause are highlighted. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11567 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
APSD2018_V2_P327-330.pdf | 231,63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.