Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11567
Назва: | Аналіз впливу дизайн-рішень на ефективність діяльності підприємств індустрії гостинності |
Інші назви: | Analysis of the impact of design solutions on efficiency in enterprise of the hospitality industry |
Автори: | Янковець, Т. М. Ковальова, Катерина |
Ключові слова: | підприємства індустрії гостинності дизайн-рішення ефективність колір конкурентоспроможність hospitality industry enterprises color design solutions competitiveness efficiency |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Янковець Т. Аналіз впливу дизайн-рішень на ефективність діяльності підприємств індустрії гостинності / Т. Янковець, К. Ковальова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 327-330. |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні виявлено важливіст ь підбору кольорів при виборі дизайн-рішень в інтер'єрі закладів індустрії гостинності, а також визначено вплив кольору на вибір закладу відпочинку споживачами. Проаналізовано, як стиль життя та вподобання людини впливають на характерїї поведінки під час відвідування закладу індустрії гостинності, а також, які асоціації виникають на підсвідомому рівні у
споживачів при виборі того чи інакшого кафе, ресторану, готелю. Обґрунт овано доцільність використання психологічного портрету при виборі певних кольорів у дизайні інтер'єру. Висвітлено підходи учених щодо впливу кольорів на споживачів та емоції, асоціації, що вони викликають. In research it is revealed the importance of color matching in the choice of design solutions in the interior of the hospitality industry institutions, also it is determined the color influence on the consumer’s choice in rest institutions. It is analyzed the lifestyle and person’s preferences influences on the character of behavior while visiting the hospitality industry institutions, also consumer's associations that arise at the subconscious level in each cafe, restaurant, hotel choice. It is substantiated the feasibility of using a psychological portrait when choosing specific colors in interior design. The approaches of scientists concerning the color influence on consumers and emotions, associations that they cause are highlighted. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11567 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APSD2018_V2_P327-330.pdf | 231,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.