Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11397
Назва: Artificial intelligence in the world of marketing
Автори: Vyshnevska, Maryna
Bohomolenko, A. V.
Ключові слова: artificial intelligence
marketing
advertising
global economy
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Bohomolenko A. V. Artificial intelligence in the world of marketing / A. V. Bohomolenko; наук. кер. M. O. Vyshnevska // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 509-510.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11397
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P509-510.pdf790,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.