Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11003
Title: Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послуг
Other Titles: Design research and marketing market
Authors: Кармаліта, Анатолій
Keywords: дизайн
дослідження
маркетинг
проектування
споживач
продукт
design
consumer
research
marketing
product
novations
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Кармаліта А. Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послуг / А. Кармаліта // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 251-255.
Abstract: Надано результати вивчення способів дизайн-досліджень та маркетингових досліджень ринку. Доведено, що незважаючи на деяку диспозицію маркетингу і дизайну, ці два дослідних підходи не відкидають один одного, а швидше доповнюють.
The results of studying the methods of design and market research of goods and services market are presented. It is proved that in spite of some disposition of marketing and design, these two research approaches do not reject one another, but rather supplement.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11003
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2018_V2_P251-255.pdf212,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.