Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11003
Назва: Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послуг
Інші назви: Design research and marketing market
Автори: Кармаліта, Анатолій
Ключові слова: дизайн
дослідження
маркетинг
проектування
споживач
продукт
design
consumer
research
marketing
product
novations
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кармаліта А. Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послуг / А. Кармаліта // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 251-255.
Короткий огляд (реферат): Надано результати вивчення способів дизайн-досліджень та маркетингових досліджень ринку. Доведено, що незважаючи на деяку диспозицію маркетингу і дизайну, ці два дослідних підходи не відкидають один одного, а швидше доповнюють.
The results of studying the methods of design and market research of goods and services market are presented. It is proved that in spite of some disposition of marketing and design, these two research approaches do not reject one another, but rather supplement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11003
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2018_V2_P251-255.pdf212,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.