Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10946
Title: Формування позитивних чинників іміджу підприємства
Authors: Касич, Алла Олександрівна
Кацан, А. Г.
Keywords: імідж підприємства
елементи іміджу
формування успішного іміджу
фірмовий стиль
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Кацан А. Г. Формування позитивних чинників іміджу підприємства / А. Г. Кацан ; наук. кер. А. О. Касич // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 99-100.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10946
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Appears in Collections:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P099-100.pdf590,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.