Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1093
Назва: Маркетингові аспекти функціонування малого бізнесу у сфері розважальних послуг
Автори: Литовченко, К. Ю.
Хоменко, О. І.
Ключові слова: entertainment services market
small business
business efficiency
marketing activities of the company
рынок развлекательных услуг
малый бизнес
эффективность бизнеса
маркетинговая деятельность предприятия
розважальні послуги
малий бізнес
ефективність
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Литовченко К. Ю. Маркетингові аспекти функціонування малого бізнесу у сфері розважальних послуг [Електронний ресурс] / К. Ю. Литовченко, О. І. Хоменко // Технології та дизайн. - 2014. - № 2 (11). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_13.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості ведення підприємницької діяльності малих підприємств у сфері розважальних послуг. Визначення основних маркетингових аспектів, що впливають на розвиток малого бізнесу. Положення закладу розважальних послуг «Bowler» на місцевому ринку П’ятихатського району.
В статье исследованы особенности ведения предпринимательской деятельности малых предприятий в сфере развлекательных услуг. Определение главных маркетинговых аспектов, которые влияют на развитие малого бизнеса. Положение заведения развлекательных услуг «Bowler» на местном рынке Пятихатского района.
The article studied the peculiarities of doing business small businesses in entertainment services. Defining the main marketing aspects that influence the development of small businesses. Position places of entertainment services «Bowler» in the local market in Pyatihatsky district
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1093
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_13
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2014_N2_13.pdf142,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.