Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, К. Ю.uk
dc.contributor.authorХоменко, О. І.uk
dc.date.accessioned2016-03-09T10:54:19Z-
dc.date.available2016-03-09T10:54:19Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationЛитовченко К. Ю. Маркетингові аспекти функціонування малого бізнесу у сфері розважальних послуг [Електронний ресурс] / К. Ю. Литовченко, О. І. Хоменко // Технології та дизайн. - 2014. - № 2 (11). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_13.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1093-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_13
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості ведення підприємницької діяльності малих підприємств у сфері розважальних послуг. Визначення основних маркетингових аспектів, що впливають на розвиток малого бізнесу. Положення закладу розважальних послуг «Bowler» на місцевому ринку П’ятихатського району.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы особенности ведения предпринимательской деятельности малых предприятий в сфере развлекательных услуг. Определение главных маркетинговых аспектов, которые влияют на развитие малого бизнеса. Положение заведения развлекательных услуг «Bowler» на местном рынке Пятихатского района.ru
dc.description.abstractThe article studied the peculiarities of doing business small businesses in entertainment services. Defining the main marketing aspects that influence the development of small businesses. Position places of entertainment services «Bowler» in the local market in Pyatihatsky districten
dc.languageuk
dc.subjectentertainment services marketen
dc.subjectsmall businessen
dc.subjectbusiness efficiencyen
dc.subjectmarketing activities of the companyen
dc.subjectрынок развлекательных услугru
dc.subjectмалый бизнесru
dc.subjectэффективность бизнесаru
dc.subjectмаркетинговая деятельность предприятияru
dc.subjectрозважальні послугиuk
dc.subjectмалий бізнесuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.titleМаркетингові аспекти функціонування малого бізнесу у сфері розважальних послугuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorLytovchenko, K. Y.en
local.contributor.altauthorKhomenko, О. І.en
local.contributor.altauthorЛитовченко, Е. Ю.ru
local.contributor.altauthorХоменко, А. И.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 2 (11)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2014_N2_13.pdf142,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.