Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10511
Title: | Проблеми та перспективи вдосконалення компетентнісного базису розвитку вищої освіти в Україні |
Other Titles: | Problems and prospects of perfection of the competence basis of the development of higher education in Ukraine |
Authors: | Краснюк, Світлана Олександрівна |
Keywords: | компетентнісний підхід педагогічна майстерність ЗВО інноваційний розвиток освіти болонський процес |
Issue Date: | Apr-2016 |
Publisher: | Київський національний торговельно-економічний університет |
Citation: | Краснюк С. О. Проблеми та перспективи вдосконалення компетентнісного базису розвитку вищої освіти в Україні / С. О. Краснюк // Педагогічна майстерність у викладанні мовних дисциплін : тези доповідей міжвузівського науково-методичного семінару, м. Київ, 14 квітня 2016 року. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. – С. 58-61. |
Abstract: | Сьогодні важливим шляхом для модернізації освіти у багатьох країнах є оновлення змісту освіти та технологій навчання, узгодження їх із сучасними потребами, орієнтація навчальних програм на удосконалений компетентнісний підхід та створення ефективних механізмів його професійно-спрямованого запровадження, а саме: створення інноваційних деталізованих програм та кардинальне оновлення навчально-методичної бази на базі використання новітніх інтелектуальних інформаційних технологій. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10511 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
Appears in Collections: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПМВМД_20160414_Titul.pdf | 391,69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
ПМВМД_20160414_Zmist.pdf | 346,67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
ПМВМД_20160414_58-61.pdf | 403,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.