Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHrashchenko, Iryna-
dc.contributor.authorKrasniuk, Svitlana-
dc.date.accessioned2018-11-21T16:53:43Z-
dc.date.available2018-11-21T16:53:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationHrashchenko I. S. Features of the adult education technologies in the countries of the European union / I. S. Hrashchenko, S. O. Krasniuk // Science and innovation : collection of scientific articles. – Publishing house "BREEZE", Montreal, Canada, 2018. – P. 234-240.uk
dc.identifier.isbn978-1-926711-32-9uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10490-
dc.description.abstractThe article considers the peculiarities of the of adult education technologies in the countries of the European Union. The peculiarities of the adult education system in the countries of the European Union are considered and analyzed. The authors outline the general features and trends of adult education in European countries. Particular attention is paid to the reasons for the emergence of the need for education throughout life and the difficulties in implementing the main ways of obtaining formal and informal education. The specificity of the development and peculiarities of the current state of adult education in the European Union countries is grounded. The importance of adult education as the basic notion of education throughout life is highlighted.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості технологізації освіти дорослих у країнах Євросоюзу. Розглядаються та аналізуються особливості системи освіти дорослих у країнах Європейського Союзу. Автори окреслюють загальні риси й тенденції розвитку навчання дорослого населення у європейських країнах. Особлива увага приділяється причинам виникнення необхідності освіти упродовж життя та труднощам на шляху до реалізації основних шляхів отримання формальної та неформальної освіти. Обґрунтовано специфіку розвитку та особливості сучасного стану освіти дорослих в країнах Євросоюзу. Висвітлено значення освіти дорослих як основоположного поняття освіти впродовж життя.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectadult educationuk
dc.subjectadult learninguk
dc.subjectformal educationuk
dc.subjectinformal educationuk
dc.subjectandragogyuk
dc.subjectlifelong learninguk
dc.subjectlifelong educationuk
dc.subjectосвіта дорослихuk
dc.subjectнавчання дорослихuk
dc.subjectнавчання упродовж життяuk
dc.subjectосвіта впродовж життяuk
dc.subjectформальна освітаuk
dc.subjectнеформальна освітаuk
dc.subjectандрагогікаuk
dc.titleFeatures of the adult education technologies in the countries of the European unionuk
dc.title.alternativeОсобливості технологій освіти дорослих у країнах ЄСuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГращенко, Ірина Семенівна-
local.contributor.altauthorКраснюк, Світлана Олександрівна-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceScience and innovationuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Canada_2018_Titul.pdf217,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Canada_2018_Zmist.pdf145,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Canada_2018_234-240.pdf313,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.