Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10454
Title: Важливість позиціонування в процесі брендингу
Authors: Зимбалевська, Ю. В.
Ковальчук, В. А.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Ковальчук В. А. Важливість позиціонування в процесі брендингу / В. А. Ковальчук ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 213.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10454
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P213.pdf152,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.