Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10373
Назва: | Погляд на критичне мислення в українських ЗВО: досвід опитування наукової спільноти |
Інші назви: | Взгляд на критическое мышление в украинских вузах: опыт опроса научного сообщества |
Автори: | Юган, Н. Л. Дворянчикова, Світлана Євгенівна |
Ключові слова: | критичне мислення міжпредметні зв'язки академічна доброчесність освітнє середовище анкетування |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ГВУЗ "Приазовский государственный технический университет" |
Бібліографічний опис: | Юган Н. Л. Погляд на критичне мислення в українських ЗВО: досвід опитування наукової спільноти / Н. Л. Юган, С. Є. Дворянчикова // Университетская наука – 2018 : тезисы докладов Международной научно-технической конференции, г. Мариуполь, 23-24 мая 2018 года. – В 3-х т. – Т. 3 : Факультеты: экономический, социально-гуманитарный, инженерной и языковой подготовки. – Мариуполь : ГВУЗ "ПГТУ", 2018. – С. 157-158. |
Короткий огляд (реферат): | Метою нашою доповіді, яка виконувалася в межах роботи над ініціативною темою «Формування компетентності критичного мислення українських студентів» у проекті «Інноваційний університет і лідерство. Фаза ІІІ: інновації та відносини з оточенням» (за підтримки Варшавського університету, Ягелонського університету, Фундації «Artes Liberales», Міністерства науки і вищої освіти Республіки Польща, Міністерства закордонних справ Республіки Польща, під почесним патронатом Фундації польських ректорів – Інституту суспільства знань, Міжнародного благодійного Фонду «Міжнародний фонд досліджень освітньої політики», Спілки ректорів вищих навчальних закладів України, КНУ ім. Т. Шевченка), було інформування педагогічно-наукової спільноти відносно проміжних результатів опитування викладачів низки ЗВО задля з’ясування їхнього відношення до формування компетентності критичного мислення студентської молоді. Інформація щодо систематизації зарубіжних і вітчизняних теоретичних засад та відомих практичних втілень досвіду з розвитку вміння критичного мислення й поширення ідей академічної доброчесності в ЗВО та дотичних закладах зазвичай сприймається колегами як потрібна, корисна й співзвучна сучасності. Під час підготовки до створення концепції за принципами міждисциплінарності передбачуваного курсу з критичного мислення і розробки власне такого курсу слід зважати на визначені прогалини щодо цих питань у власне українській системі вищої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10373 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези.pdf | Тези | 246,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.