Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮган, Н. Л.-
dc.contributor.authorДворянчикова, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2018-11-15T14:16:57Z-
dc.date.available2018-11-15T14:16:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЮган Н. Л. Погляд на критичне мислення в українських ЗВО: досвід опитування наукової спільноти / Н. Л. Юган, С. Є. Дворянчикова // Университетская наука – 2018 : тезисы докладов Международной научно-технической конференции, г. Мариуполь, 23-24 мая 2018 года. – В 3-х т. – Т. 3 : Факультеты: экономический, социально-гуманитарный, инженерной и языковой подготовки. – Мариуполь : ГВУЗ "ПГТУ", 2018. – С. 157-158.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10373-
dc.description.abstractМетою нашою доповіді, яка виконувалася в межах роботи над ініціативною темою «Формування компетентності критичного мислення українських студентів» у проекті «Інноваційний університет і лідерство. Фаза ІІІ: інновації та відносини з оточенням» (за підтримки Варшавського університету, Ягелонського університету, Фундації «Artes Liberales», Міністерства науки і вищої освіти Республіки Польща, Міністерства закордонних справ Республіки Польща, під почесним патронатом Фундації польських ректорів – Інституту суспільства знань, Міжнародного благодійного Фонду «Міжнародний фонд досліджень освітньої політики», Спілки ректорів вищих навчальних закладів України, КНУ ім. Т. Шевченка), було інформування педагогічно-наукової спільноти відносно проміжних результатів опитування викладачів низки ЗВО задля з’ясування їхнього відношення до формування компетентності критичного мислення студентської молоді. Інформація щодо систематизації зарубіжних і вітчизняних теоретичних засад та відомих практичних втілень досвіду з розвитку вміння критичного мислення й поширення ідей академічної доброчесності в ЗВО та дотичних закладах зазвичай сприймається колегами як потрібна, корисна й співзвучна сучасності. Під час підготовки до створення концепції за принципами міждисциплінарності передбачуваного курсу з критичного мислення і розробки власне такого курсу слід зважати на визначені прогалини щодо цих питань у власне українській системі вищої освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГВУЗ "Приазовский государственный технический университет"uk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectміжпредметні зв'язкиuk
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectанкетуванняuk
dc.titleПогляд на критичне мислення в українських ЗВО: досвід опитування наукової спільнотиuk
dc.title.alternativeВзгляд на критическое мышление в украинских вузах: опыт опроса научного сообществаuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorЮган, Наталия Леонидовна-
local.contributor.altauthorДворянчикова, Светлана Евгеньевна-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationМариупольuk
local.conference.date2018-05-23-
local.conference.nameУниверситетская наука – 2018uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези.pdfТези246,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.