Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10243
Title: Поняття "образу" та "іміджу" товару у рекламній діяльності
Authors: Подольна, В. В.
Лі, КА
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Лі КА. Поняття "образу" та "іміджу" товару у рекламній діяльності / Лі КА ; наук. кер. В. В. Подольна // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 120.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10243
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P120.pdf152,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.