Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10196
Title: Оптимізація маркетингової стратегії продукту на підприємстві
Authors: Бойчук, І. В.
Чужба, В. Є.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Чужба В. Є. Оптимізація маркетингової стратегії продукту на підприємстві / В. Є. Чужба ; наук. кер. І. В. Бойчук // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 92.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10196
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P092.pdf152,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.