Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10048
Title: Формування маркетингової стратегії підприємства
Authors: Мудрик, О. П.
Бельцова, А.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Бельцова А. Формування маркетингової стратегії підприємства / А. Бельцова ; наук. кер. О. П. Мудрик // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 32-33.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10048
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P032-033.pdf157,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.