Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10014
Title: Оцінка та аналіз маркетингової стратегії
Authors: Трапаідзе, С. М.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Трапаідзе С. М. Оцінка та аналіз маркетингової стратегії / С. М. Трапаідзе // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 21.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10014
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P021.pdf152,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.