Перегляд зібрання за групою - Автори Лойко, Д. М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Антикризові заходи в легкій промисловості УкраїниЛойко, Д. М.; Островський, Д. Л.
2015Креативна концепція навчання при підготовці економістів в умовах інтеграції до ЄСЛойко, Д. М.
2009Напрями впровадження інновацій на підприємствах швейної підгалузі легкої промисловостіЛойко, Д. М.
2016Нові індустріальні країни та їх економікаКолтко, Ю. Ю.; Лойко, Д. М.
2014Покращення становища швейних підприємств за рахунок впровадження маркетингових дослідженьЛойко, Д. М.; Бондаренко, А. С.
2016Підвищення ефективності діяльності підприємств з виробництва одягу зі шкіри в умовах інтеграції до ЄСЛойко, Д. М.; Васильєва, М. О.
2016Підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємств з виробництва одягу в умовах інтеграції до ЄСЛойко, Д. М.; Панін, Т. О.
2013Стан та перспективи розвитку легкої промисловості в контексті економічної безпеки УкраїниЛойко, В. В.; Лойко, Д. М.
2014Сучасні методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємстваЛойко, Д. М.; Стеценко, К. В.
2016Формування конкурентних переваг швейних підприємств в умовах євроінтеграціїНесенюк, А. С.; Лойко, Д. М.
2010Інвестиційне забезпечення інноваційної діяльності промислових підприємств УкраїниЛойко, Д. М.; Денисенко, М. П.
2014Інформаційні системи маркетингуЛойко, Д. М.; Легка, А. О.