Перегляд зібрання за групою - Теми торгова марка

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 14 із 14
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості)Щербак, В. Г.; Бихова, О. М.
2017Бренд як носій іміджу підприємстваМурована, Л. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2019Використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марокНіфатова, О. М.; Грецька, О. А.
2018Критерії формування моди як індустріїЧупріна, Н. В.; Колосніченко, М. В.
2017Оцінка ефективності використання франчайзингу в УкраїніДудко, П. М.; Косюченко, І. О.
2018Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємстваАвдієнко, О. С.
2014Проблеми організації процесу проектування колекції трикотажного одягу та шляхи їх вирішення в умовах ПАТ «Софія»Людвіченко, Т. Г.; Галавська, Л. Є.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.
2019Створення торгової марки для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Подкур, Ю. С.
2018Тренди 2017 року, що впливають на брендингЗимбалевська, Ю. В.; Гончаренко, А. Р.
2021Удосконалення фірмового стилю як основний спосіб підвищення упізнаваності брендуБойко, Я. В.; Костинець, В. В.
2013Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємстваЩербак, В. Г.; Холодний, Г. О.; Птащенко, О. В.; Бихова, О. М.