Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2705
Назва: Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості)
Інші назви: Анализ эффективности управления торговой марки с помощью показателей уровня развития и силы доминирования (на примере предприятий легкой промышленности)
Analysis of trademark management efficiency by means of indices of development level and dominance power (light industry enterprises case study)
Автори: Щербак, В. Г.
Бихова, О. М.
Ключові слова: торгова марка
конкурентні переваги
рівень розвитку торгової марки
сила домінування торгової марки
торговая марка
уровень развития торговой марки
конкурентные преимущества
сила доминирования торговой марки
trademark
trademark's development level
competitive advantages
trademark's dominance power
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Щербак В. Г. Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості) / В. Г. Щербак // Актуальні проблеми економіки. — 2010. — № 5. — С. 159-165.
Source: Актуальні проблеми економіки
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати досліджень у сфері управління торговими марками підприємств галузі легкої промисловості. Запропоновано методику оцінки рівня розвитку торгової марки за допомогою методу таксономії, встановлено залежність між силою домінування торгової марки та рівнем її розвитку.
В статье изложены результаты исследований в сфере управления торговыми марками предприятий легкой промышленности. Предложена методика оценки уровня развития торговой марки с помощью метода таксономии, выявлена зависимость между силой доминирования торговой марки и уровнем ее развития.
The article presents the results of the research in the field of trademark management at enterprises of light industry. The methodics of evaluating the development level of a trademark by means of the taxonomy method is offered; the dependence between the power of trademark dominance and the level of its development is revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2705
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161025_111.pdf154,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.