Перегляд зібрання за групою - Теми торговая марка

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості)Щербак, В. Г.; Бихова, О. М.
2019Використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марокНіфатова, О. М.; Грецька, О. А.
2011Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклуГанущак-Єфіменко, Л. М.
2018Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємстваАвдієнко, О. С.
2014Проблеми організації процесу проектування колекції трикотажного одягу та шляхи їх вирішення в умовах ПАТ «Софія»Людвіченко, Т. Г.; Галавська, Л. Є.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.
2019Створення торгової марки для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Подкур, Ю. С.