Перегляд зібрання за групою - Теми сервіс

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 11 із 11
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Management of the innovative provisioning process quality of tourist and hotel-restaurant business servicesStepanova, O.; Tonkykh, O.
лис-2022Алгоритмічне та програмне забезпечення для виявлення, розпізнавання та відстеження рухомих об’єктівРезанова, В. Г.; Пруднік, Дмитро Олександрович
19-вер-2024Конкурентоспроможність підприємств сфери послуг в умовах смарт-економікиШацька, Зорина Ярославівна; Тесленко, А. В.
кві-2024Концептуальні засади розвитку закладів готельно-ресторанного бізнесу в умовах воєнного стануТонких, О. Г.; Черв'як, О. В.
14-чер-2023Мультисервісна корпоративна мережа підприємстваСтаценко, Д. В.; Савісько, Вячеслав Олександрович
2017Підвищення ефективності обслуговування споживачів (на прикладі ТОВ «Спортмайстер»)Крахмальова, Н. А.; Ільїна, А. О.
2013Розвиток сучасного понятійно-категоріального апарату теорії послугМоргулець, О. Б.
2018Розробка сервісу інвентарного облікуДемківська, Т. І.; Бондаренко, А. М.
кві-2024Роль ресторанного бізнесу в мережах АЗК та його складовіТонких, О. Г.; Овчатова, О. О.
2019Формування конкурентних маркетингових стратегійДовбуш, В. І.; Захарчук, О. Р.
2023Інноваційні напрямки удосконалення діяльності підприємства індустрії гостинностіШевченко, О. О.; Бибик, В. Ю.