Перегляд зібрання за групою - Теми ринок освітніх послуг

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 28  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
2021Peculiarities of the advertising campaign development on the market of educational servicesIevseytseva, Olena; Nechytailo, A.
2015Strategic management institution of higher education: international experience and ukrainian realitiesNatroshvili, Svitlana
2020The marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutionsYevseytseva, Olena; Sapian, A. S.
2011Активізація управлінської діяльності вищих навчальних закладів: маркетинговий аспектКрахмальова, Н. А.
2017Аналіз системи вищої освіти в контексті міжнародної системи рейтингуванняКожушко, Р. Ю.; Вергун, А. М.
2016Аналіз сучасних тенденцій розвитку ринку освітніх послуг в УкраїніЧерниш, Ольга Василівна
2017Бенчмаркінг як засіб підвищення рівня конкурентних переваг вищого навчального закладу на ринку освітніх послугГанущак-Єфіменко, Л. М.; Щербак, В. Г.
2016Вплив інтеграційних процесів на сферу вищої освіти: соціально-економічний контекстНатрошвілі, Світлана Геннадіївна; Бабина, Тетяна Геннадіївна; Єршова, О. П.
2017Детермінанти сталого розвитку підприємств в умовах турбулентностіHołda, A.; Матюха, Микола Миколайович; Радіонова, Наталія Йосипівна; Кардаш, М. О.; Григоревська, Олена Олександрівна; П'явка, В. Г.; Зінченко, О. В.; Помінчук, В. Г.; Скрипник, М. І.; Шовтенко, О. В.; Саюн, А. О.; Ліснічук, Т. В.; Польовнича, А. П.; Рибалка, Н. В.; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Вергун, М. О.; Коляновська, В. О.; Киричок, Д. Ю.; Радченко, В. Л.; Бунда, О. М.; Яковенко, Т. В.; Тимошенко, І. М.; Сайко, К. І.; Кисельова, А. А.; Бугданова, А. О.; Здоренко, С. О.; Антонець, В. О.; Хаустова, Євгенія Борисівна; Безверхий, К. В.; Сльозко, Тетяна Михайлівна; Dobija, M.; Ренкас, Ю.; Борецька, Н. П.; Ольшанська, О. В.; Коценко, К. Ф.; Подольна, В. В.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2022Концептуальні принципи оцінки якості дистанційного навчання: важлива складова соціально відповідальної діяльності вищих навчальних закладів на ринку освітніх послугЯценко, В. В.
2022Креативна складова конкурентоспроможності освітніх програм спеціальності 051 "Економіка"Бєлєнкова, О. Ю.
2014Маркетинг в ефективному управлінні діяльністю вищих навчальних закладів УкраїниКрахмальова, Н. А.; Крахмальова, Т. А.
2014Освітня послуга як продукт економічної діяльності вищих навчальних закладівКрахмальова, Н. А.; Кірієнко, Д. О.
2013Особливості просування освітніх посугПодольна, В. В.; Усик, С. П.
2018Особливості ринку освітніх послуг України для міжнародних студентівШульга, В. М.; Супей, Є. В.
бер-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
2013Проблеми та перспективи інтеграції вищої освіти України до освітнього простору ЄСНатрошвілі, Світлана Геннадіївна
2016Ризики на ринку освітніх послугБабина, Тетяна Геннадіївна