Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3821
Назва: Маркетинг в ефективному управлінні діяльністю вищих навчальних закладів України
Інші назви: Marketing is in the effective management of higher educational establishments of Ukraine activity
Автори: Крахмальова, Н. А.
Крахмальова, Т. А.
Ключові слова: ринок освітніх послуг
виставкова діяльність
вищі навчальні заклади України
маркетингові комунікації
market of educational services
exhibition activity
marketings communications
higher educational establishments of Ukraine
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Крахмальова Н. А. Маркетинг в ефективному управлінні діяльністю вищих навчальних закладів України [Електронний ресурс] / Н. А. Крахмальова, Т. А. Крахмальова // Ефективна економіка. — 2014. — № 5. — Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3013.
Source: Ефективна економіка
Короткий огляд (реферат): Головною передумовою інтеграції України в європейський освітній простір є динамічна модернізація національної системи освіти, яка сьогодні перебуває у стані реформування, а найсуттєвіші зміни викликані наслідками глобалізаційних процесів, а саме впровадженням Болонської системи. Розвиток освітніх послуг на вітчизняному ринку освіти обумовлює необхідність активізації маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Посилення конкурентної боротьби в освітній сфері вимагає від вищих навчальних закладів використання елементів маркетингу, а саме засобів маркетингової комунікації як необхідних інструментів управління освітніми закладами. Втім, використання маркетингових комунікацій вищими навчальними закладами вимагає відповідальної та тривалої підготовки, конкретних знань, які стосуються забезпечення результативності у маркетинговій діяльності. Саме тому у статті розглядаються особливості розвитку освітніх послуг в Україні, теоретичні засади поняття «маркетингові комунікації» та значення маркетингової діяльності вищих навчальних закладів у досягненні їх комерційних та некомерційних цілей.
Main pre-condition of integration of Ukraine in European educational space is dynamic modernization of the national system of education, which today is in the state of reformation, and the most substantial changes are caused the consequences of globalizaciynikh processes, namely by introduction of Bolonskoy of the system. Development of educational services at the domestic market of education stipulates the necessity of activation of marketing activity of higher educational establishments. Strengthening of competitive activity in an educational sphere requires the use of marketing elements from higher educational establishments, namely facilities of marketing communication as necessary instruments of management educational establishments. However, requires the use of marketing communications higher educational establishments responsible and protracted preparation, concrete knowledge that touch providing of effectiveness in marketing activity. For this reason in the article the features of development of educational services are examined in Ukraine, theoretical principles of concept "marketing communications" and value of marketing activity of higher educational establishments in the achievement of them commercial and noncommercial aims.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3821
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
ISSN: 2307-2105
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170104_Krakhmalova.pdf302,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.