Перегляд зібрання за групою - Теми ринок

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 46  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Exchange activity: current state and trendsPtashchenko, O. V.
2023Financial and marketing innovative management of ecological agribusinessTereshchenko, Svitlana; Kulinich, Tetiana; Matienko, Vasyl; Tymchyna, Yurii; Nevmerzhytska, Svitlana; Ievseitseva, Olena
2023The role of natural monopolies in the national economyHuseynov, Galib Siraj oglu
сер-2023Аналіз асортименту вітчизняного ринку лікарських засобів у формі гранулРоїк, О. М.; Крилач, С. В.
2017Аналіз особливостей дизайну сучасної сувенірної продукціїБернат, Л. А.; Мазніченко, О. В.; Пастушенко, Г. В.
2017Аналіз розвитку в Україні виробництва текстилю інтер'єрного призначенняДзикович, Т. А.; Шарій, О. Ю.
2013Використання новітніх технологій маркетингових комунікацій та їх адаптація до умов вітчизняного ринкуШехайтлі, К. М.; Коваль, О. М.
2019Використання рослинної лікарської сировини в лікарській формі супозиторіїРуда, Н. В.; Яковець, Ю. М.
2013Газові ринки ЄС та України: сучасний стан і перспективи розвиткуКасич, Алла Олександрівна; Яковенко, Ярослава Юріївна
2018Дослідження тенденцій розвитку ринку міжнародної освітиКасич, Алла Олександрівна; Вохозка, Марек
19-вер-2024Конкурентоспроможність підприємств сфери послуг в умовах смарт-економікиШацька, Зорина Ярославівна; Тесленко, А. В.
2015Легка промисловість України: реалії та перспективи розвиткуГрищенко, І. М.; Ізовіт, В. А.; Ізовіт, Т. Л.; Науменко, І. П.; Курганський, А. В.
2018Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організаціїЧжан, Мейсюй
2017Маркетингові технології в управлінні підприємствомГутак, Р. А.; Кулак, Н. В.
2017Маркетингові товарні інновації промислових підприємствХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2017Наука як шлях розвитку економікиСидоров, О. А.; Склярський, І. А.
2016Особливості здійснення вітчизняними підприємствами торговельно-посередницької діяльностіМельник, А. О.; Поповіченко, А. С.
2021Особливості рекламної стратегії у просуванні fashion-брендуСідлецький, І.; Кротова, Т. Ф.; Паранько, Н.
2010Особливості розвитку аудиторських послуг в Україні та концептуальні підходи до їх класифікаціїКасич, Алла Олександрівна; Гнойова, Ірина Миколаївна
2017Особливості формування конкурентних переваг на ринках різних типівКононенко, Г. І.