Перегляд зібрання за групою - Теми ребрендинг

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Methodology and technology of Hackathon ecosystem to engage university faculty and students in innovation and entrepreneurship in the context of reducing the impact of the COVID-19 pandemicShcherbak, V.; Arabuli, Svitlana
2020University rebranding as an effective tool of competitionScherbak, V.; Shevchenko, O.
2016Брендинг і бренд-білдінг як найважливіші інструменти в конкуренції на ринку освітніх послугПлисенко, Г. П.
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2023Кавер-версія як національний бренд в українській культурній індустрії (на прикладі Львівської музичної естради)Охітва, Х. М.
2022Ребрендинг логотипів кіберспортивних командБогайчук, М. І.; Струмінська, Т. В.
2023Ребрендинг сучасних українських компаній: головні ідеїМазніченко, О. В.; Бідненко, Ольга; Карманова, Ніна
2022Ребрендинг як інструмент для перспективних змін брендуХиневич, Р. В.; Шевела, Вікторія; Батрак, Вадим