Перегляд зібрання за групою - Теми маркетингові комунікації

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 29  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
гру-2019Personal branding as a key to the development of marketing communications and information culture of the companyChubukova, Olga; Bilovodska, Olena; Synenko, Olexandr
бер-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2020The marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutionsYevseytseva, Olena; Sapian, A. S.
2011Активізація управлінської діяльності вищих навчальних закладів: маркетинговий аспектКрахмальова, Н. А.
гру-2024Вдосконалення цінової політики компанії засобами маркетингових комунікаційКвіта, Галина Миколаївна; Драпей, Богдан Юрійович
2018Використання медіа-інструментарію для просування освітньої послугиПтащенко, О. В.; Амєров, Д. О.; Пащенко, Т. І.
2014Використання мультисенсорного брендінгу в сучасних умовахПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2013Використання новітніх технологій маркетингових комунікацій та їх адаптація до умов вітчизняного ринкуШехайтлі, К. М.; Коваль, О. М.
2017Використання інтернет-маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваАмєров, Д. О.; Птащенко, О. В.
2020Виставково-ярмаркова діяльність як ефективна організаційна форма просування брендуМунтян, І. В.; Соколюк, К. Ю.; Значек, Р. Р.
2014Маркетинг в ефективному управлінні діяльністю вищих навчальних закладів УкраїниКрахмальова, Н. А.; Крахмальова, Т. А.
2017Маркетинг консалтингових послугЗимбалевська, Ю. В.; Полтавець, О. О.
2024Маркетингові комунікації промислових підприємств під час воєнного стану: збереження конкурентоспроможності та стратегії підвищення ефективностіІванов, А. О.
2018Медіа-планування та його роль в рекламній кампанії підприємстваГавриленко, Н. Г.; Шкода, М. С.
2014Методика розробки програми маркетингових комунікацій підприємстваКудлай, В. С.
2017Напрями розвитку Інтернет-рекламиЗимбалевська, Ю. В.; Зубковський, Д. Ю.
2019Особливості маркетингової комунікаційної діяльності підприємства з використанням цифрових інструментів та технологійІванова, З. О.; Іванов, В. О.
кві-2024Роль PR-технологій в залученні та утриманні клієнтів у готельно-ресторанному бізнесіМоргулець, О. Б.; Парафієнко, А. С.
2023Стимулювання продажу готельних продуктів (на прикладі готелю)Тимейчук, А. М.; Чепіга, Владислав Сергійович