Перегляд зібрання за групою - Теми имидж

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2019Ділова репутація та імідж організації та брендуПоклонська, Л. С.
2022Зовнішні маркери ділового іміджу сучасного політикаМихайлова, Р. Д.; Костюченко, О. В.
2014Науково-методичні принципи формування стилю та іміджу в курсовому проектуванні дизайнерівНіколаєва, Т. І.; Ніколаєва, Т. В.
2020Особливості візуалізації логотипів музичних колективів незалежної УкраїниМіхєєва, Л. В.
2018Особливості оцінки рівня конкурентоспроможності торговельних підприємствКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
2018Особливості формування іміджу закладу вищої освітиСтанкова, А. О.; Холодний, Г. О.
2016Позитивний імідж викладача як показник його педагогічної майстерностіВнукова, Ольга Миколаївна
гру-2021Створення та просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесуХаустова, Є. Б.; Асауленко, І. Ф.
2016Стимулювання студентів до навчання як один з чинників конкурентоспроможності вищого навчального закладуДіденко, Є. О.
2014Формування позитивного іміджу підприємстваКостюк, Г. В.; Сторожук, В. В.
кві-2021Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможностіБіловодська, О. А.; Боєнко, О. Ю.