Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 28001-28010 зі 28904.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
9-тра-2025Використання штучного інтелекту для оптимізації підготовки перекладачів у закладах вищої освітиСолодка, А. К.
2025Генеративний штучний інтелект у створенні рекламних кампаній: можливості та ризикиТурубара, К. М.; Городецький, Ю. Д.
15-лис-2006Механізм подачі верхньої нитки швейної машиниГоробець, Василь Андрійович; Манойленко, Олександр Петрович
15-лис-2006Механізм подачі верхньої нитки швейної машиниГоробець, Василь Андрійович; Манойленко, Олександр Петрович
9-тра-2025Розвиток компетентності спілкування іноземними мовами на уроках зарубіжної літератури в старшій школіГолото, Георгій; Ледняк, Ю. В.
2025Тренди вірусного маркетингу: механізми створення контенту, що стає хітомБасова, К. А.; Орел, А. М.
2025Адаптивне управління підприємством в умовах воєнного стануДерлюк, М. О.; Бондаренко, С. М.
2025Переваги вартісно-орієнтованого управління підприємствами як сучасної концепції фінансового менеджментуКозирєв, О. О.; Тарасенко, І. О.
2025Застосування штучного інтелекту та big data у відновленні міст та інфраструктуриАндрусишин, В. О.; Крахмальова, Н. А.
28-бер-2025Маркетинг в публічному управлінні та його трансформація під впливом діджиталізаціїГаврилечко, Ю. В.