Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27961-27970 зі 28904.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Основні етапи управління вартістю компанії в контексті інноваційних процесівТатарінова, Д. А.; Вартанова, О. В.
28-бер-2025Формування персоналу підприємства в контексті розвитку компетенцій ХХІ століттяЗанькевич, Т. О.; Вартанова, О. В.
2025Особливості політики просування продукції ТОВ «Фоззі груп»Кулик, В. В.; Квіта, Г. М.
2025SMM як інструмент маркетингових комунікацій у формуванні бренду та розвитку бізнесуДеркач, В. В.; Борисенко, О. С.
2025Система ситуаційного менеджменту в умовах війни та поствоєнний періодСамбур, К. В.; Кирилко, Н. М.
2025Аналіз динаміки фінансових результатів туроператорів України в сучасних умовахГрищенко, С. І.
2025Інтеграція АІ-технологій у маркетингові процеси: нові можливості для малого та середнього бізнесуСкороходов, І. М.; Євсєйцева, О. С.
2025Удосконалення організаційної структури підприємства як чинник підвищення конкурентоспроможностіКорсуненко, І. Г.; Бондаренко, С. М.
2025Розбудова інноваційного підприємництва на основі кластерної програми у кросс-кластерному партнерствіМудрий, М. С.; Шкода, М. С.
2025Екологічний маркетинг у цифровому середовищі: тренди та вплив на споживачівВолошин, А. О.; Городецький, Ю. Д.