Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9954
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолкова, В. В.-
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.-
dc.contributor.authorЦинцкіладзе, А. Р.-
dc.date.accessioned2018-11-03T20:53:12Z-
dc.date.available2018-11-03T20:53:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВолкова В. В. Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗ / В. В. Волкова, О. В. Птащенко, А. Р. Цинцкіладзе // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 377-384.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9954-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто основні інформаційні інструментарії, які доцільно використовувати при формуванні рекламної стратегії ВНЗ. З огляду на вищесказане, особливої необхідності набуває вивчення нового інструментарію маркетингової діяльності з використанням Інтернету, ринок якого активно розвивається. Подано основні переваги просування освітньої послуги за допомогою інтернет-технологій та використання сучасної концепції інтернет-маркетингу.uk
dc.description.abstractВ работе рассмотрены основные информационные инструментарии, которые целесообразно использовать при формировании рекламной стратегии вуза. Учитывая вышесказанное особую необходимость приобретает изучение нового инструментария маркетинговой деятельности с использованием Интернета, рынок которого активно развивается. Представлены основные преимущества продвижения образовательной услуги с помощью интернет-технологий и использования современной концепции интернет-маркетинга.uk
dc.description.abstractThe paper considers the main informational tools that should be used in the formation of the advertising strategy of universities. In view of the above, the special need is to study the new tools of marketing activities using the Internet, whose market is actively developing. The main advantages of promoting educational services through Internet technologies and using the modern concept of Internet marketing are presented.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетинг освітиuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectрекламна концепціяuk
dc.subjectмаркетинг образованияuk
dc.subjectинтернет-маркетингuk
dc.subjectмаркетинговые инструментыuk
dc.subjectрекламная концепцияuk
dc.subjectmarketing educationuk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjectmarketing toolsuk
dc.subjectadvertising conceptuk
dc.titleВикористання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗuk
dc.title.alternativeИспользование интернет-технологий для создания рекламной концепции вузаuk
dc.title.alternativeUse of internet technologies to create an advertising concept of universitiesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorПтащенко, Е. В.-
local.contributor.altauthorЦинцкиладзе, А. Р.-
local.contributor.altauthorVolkova, V.-
local.contributor.altauthorPtashchenko, O.-
local.contributor.altauthorTsyntskiladze, A.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionCучасні енергоефективні та еколого-орієнтовані процеси і технології на основі використання освітньо-інноваційної інтерактивної платформи отримання бізнес-знаньuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P377-384.pdf200,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.