Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.contributor.authorСпоришко, О. В.-
dc.date.accessioned2018-11-02T21:00:05Z-
dc.date.available2018-11-02T21:00:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНіфатова О. М. Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємстві / О. М. Ніфатова, О. В. Споришко // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 210-216.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9927-
dc.description.abstractУ статті сформульоване авторське визначення маркетингової стратегії підприємства й заходів щодо її реалізації. Дана категорія розглядається з погляду системного підходу. Визначено, що ядром системи є процес, результатом якого виступає сукупність маркетингових стратегічних рішень. Забезпечення процесу відбувається за рахунок елементів інфраструктури.uk
dc.description.abstractВ статье сформулировано авторское определение маркетинговой стратегии предприятия и мероприятий по ее реализации. Данная категория рассматривается с точки зрения системного подхода. Определено, что ядром системы является процесс, результатом которого выступает совокупность маркетинговых стратегических решений. Обеспечение процесса происходит за счет элементов инфраструктуры.uk
dc.description.abstractThe article formulates the author's definition of the marketing strategy of the company and measures for its implementation. This category is considered in terms of the system approach. The core of the system is a process that results in a set of marketing strategic decisions. The maintenance of the process is due to the infrastructure elements.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectрозробкаuk
dc.subjectреалізаціяuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk
dc.subjectразработкаuk
dc.subjectреализацияuk
dc.subjectсистемный подходuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectimplementationuk
dc.subjectsystem approachuk
dc.titleСистемний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємствіuk
dc.title.alternativeСистемный подход к разработке стратегии маркетинга на предприятииuk
dc.title.alternativeSystem approach to the development of marketing strategy in companyen
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorСпорышко, А.В.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.contributor.altauthorSporyshko, A.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P210-216.pdf178,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.