Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9921
Назва: Дослідження фоторинку в Україні
Інші назви: Исследование фоторынка в Украине
Research of the photo market in Ukraine
Автори: Овчарек, В. Є.
Жиленко, І. С.
Ключові слова: фотографія
дизайн
фотодизайн
фотомистецтво
аналіз ринку
фотография
фотоискусство
анализ рынка
photography
design
photo art
photo design
market analysis
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Овчарек В. Є. Дослідження фоторинку в Україні / В. Є. Овчарек, І. С. Жиленко // Технічна естетика і дизайн : міжвідомчий науково-технічний збірник. – 2018. – Вип. 14. – С. 145-149.
Source: Технічна естетика і дизайн
The industrial art and design
Короткий огляд (реферат): Наведені результати дослідження фотографічного ринку України з метою визначення його структури, а також стану і тенденцій розвитку. На основі аналізу зібраного фактичного матеріалу про учасників фоторинку надана класифікація видів їх діяльності, встановлене географічне розташування центрів розвитку фотосправи, визначені сучасні тренди вдосконалення фотопослуг. Запропонована класифікація напрямів і форм діяльності учасників фоторинку дає можливість організувати його ефективний моніторинг, а також впроваджувати в освітній процес і підприємницьку діяльність актуальну інформацію про потреби і можливості фоторинку в Україні.
Приведены результаты исследования фотографического рынка Украины с целью определения его структуры, а также состояния и тенденций развития. На основе анализа собранного фактического материала об участниках фоторынка предоставлена классификация видов их деятельности, установлено географическое расположение центров развития фотодела, определены современные тренды совершенствования фотоуслуг. Предложенная классификация направлений и форм деятельности участников фоторынка дает возможность организовать его эффективный мониторинг, а также внедрять в образовательный процесс и предпринимательскую деятельность актуальную информацию о потребностях и возможностях фоторынка в Украине.
The paper presents the results of the research of a photographic market of Ukraine in order to determine its structure, state and trends of development. On the basis of the analysis of a collected actual material about participants of the photo market, a classification of types of their activities is given, a geographical location of development centers of photo art is established, modern trends of improvement of photographic services are determined. The proposed classification of directions and forms of activities of photo market’s participants makes it possible to organize its effective monitoring, as well as to implement in the educational process and entrepreneurial activities actual information about the needs and possibilities of the photo market in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9921
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну
ISSN: 2221-9293
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEiD_2018_14_145-149.pdf376,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
TEiD_2018_14_Titul.pdf163,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
TEiD_2018_14_Zmist.pdf216,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.