Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Н. Г.-
dc.contributor.authorШкода, М. С.-
dc.date.accessioned2018-11-01T10:57:23Z-
dc.date.available2018-11-01T10:57:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГавриленко Н. Г. Планування рекламної кампанії підприємства / Н. Г. Гавриленко, М. С. Шкода // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 135-141.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9910-
dc.description.abstractУ статті розглядаються сутність, основні елементи та етапи рекламної кампанії, аналізується її відмінність від окремих рекламних звернень. Рекламна кампанія розглядається як серія реклами, розробленої навколо однієї центральної теми. В цьому аспекті досліджується взаємозв’язок між стратегією і тактикою рекламної кампанії. Особлива увага приділяється розробленню творчого плану рекламної кампанії.uk
dc.description.abstractВ статье рассматривается сущность, основные элементы и этапы рекламной кампании, анализируется ее отличие от отдельных рекламных обращений. Рекламная кампания рассматривается как направление рекламы, разработанной вокруг одной центральной темы. В этом аспекте исследуется взаимосвязь между стратегией и тактикой рекламной кампании. Особое внимание уделяется разработке творческого плана рекламной кампании.uk
dc.description.abstractThe article examines the essence, the main elements and stages of the advertising campaign, analyzes and differ from individual advertising appeals. An advertising campaign is seen as a series of ads designed around a central theme. In this aspect, the relationship between the strategy and the tactics of an advertising campaign is explored. Particular attention is paid to developing the creative plan of an advertising campaign.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконкурентиuk
dc.subjectрекламна стратегіяuk
dc.subjectрекламне зверненняuk
dc.subjectпотребителиuk
dc.subjectконкурентыuk
dc.subjectрекламная стратегияuk
dc.subjectрекламное обращениеuk
dc.subjectconsumersuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectcompetitorsuk
dc.subjectadvertising strategyuk
dc.subjectadvertising appealuk
dc.titleПланування рекламної кампанії підприємстваuk
dc.title.alternativeПланирование рекламной кампании предприятияuk
dc.title.alternativePlanning advertising campaign of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorGavrilenko, N.-
local.contributor.altauthorShkoda, M.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P135-141.pdf343,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.