Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлік, Д. П.-
dc.contributor.authorГончаренко, І. М.-
dc.date.accessioned2018-11-01T10:50:43Z-
dc.date.available2018-11-01T10:50:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБєлік Д. П. Організація маркетингової служби на підприємстві / Д. П. Бєлік, І. М. Гончаренко // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 129-134.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9909-
dc.description.abstractУ даній статті розглянуто проблему организації маркетингової служби на підприємстві. Встановлено, що функція маркетингу та маркетингова служба, яка її уособлює, є важливою складовою системи управління підприємством, яка забезпечує ефективність комерційно-господарської діяльності в ринкових умовах. Систематизовано процес створення маркетингової служби на підприємстві та узагальнено переваги та недоліки різних типів організаційних структур маркетингу на підприємствах.uk
dc.description.abstractВ данной статье рассмотрена проблема организации маркетинговой службы на предприятии. Установлено, что функция маркетинга и маркетинговая служба, которая ее олицетворяет, является важной составляющей системы управления предприятием, которая обеспечивает эффективность коммерческо-хозяйственной деятельности в рыночных условиях. Систематизирован процесс создания маркетинговой службы на предприятии и обобщены преимущества и недостатки различных типов организационных структур маркетинга на предприятиях.uk
dc.description.abstractIn this article we considered the problem of organization of marketing service at the enterprise. It is established that the marketing function and the marketing service that represents it is an important component of the enterprise management system, which ensures the efficiency of commercial and economic activity in market conditions. The process of creation of a marketing service in the enterprise is systematized and the advantages and disadvantages of different types of organizational structures of marketing at enterprises are generalized.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectуправління маркетингомuk
dc.subjectмаркетингова організаційна структураuk
dc.subjectмаркетингова службаuk
dc.subjectвідділ маркетингуuk
dc.subjectуправление маркетингомuk
dc.subjectмаркетинговая организационная структураuk
dc.subjectмаркетинговая службаuk
dc.subjectотдел маркетингаuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectmarketing organizational structureuk
dc.subjectmarketing serviceuk
dc.subjectmarketing departmentuk
dc.titleОрганізація маркетингової служби на підприємствіuk
dc.title.alternativeОрганизация маркетинговой службы на предприятииuk
dc.title.alternativeOrganization of marketing service in the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБелик, Д. П.-
local.contributor.altauthorГончаренко, И. Н.-
local.contributor.altauthorBielik, D. P.-
local.contributor.altauthorGoncharenko, I. M.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P129-134.pdf4,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.