Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9887
Назва: Дослідження методів роботи байєра при формуванні конкурентоспроможних колекцій брендового взуття
Автори: Івасенко, М. В.
Гаркавенко, С. С.
Башинська, О. А.
Ключові слова: байєр
взуття
бренд
конкурентоспроможність
аналіз конкурентів
рентабельність
байер
обувь
конкурентоспособность
анализ конкурентов
рентабельность
buyer
shoes
brand
competitiveness
competitor analysis
profitability
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Івасенко М. В. Дослідження методів роботи байєра при формуванні конкурентоспроможних колекцій брендового взуття [Електронний ресурс] / М. В. Івасенко, С. С. Гаркавенко, О. А. Башинська // Технології та дизайн. - 2018. - № 3 (28). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2018_3_3.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): Визначення особливостей роботи сучасних байєрів взуття для формування конкурентоспроможних колекцій брендового взуття. В роботі використано аналітичний метод дослідження. Проведені дослідження дають можливість визначення найбільш важливих етапів роботи сучасних байєрів при формуванні конкурентоспроможних колекцій брендового взуття: особливості конструкції, матеріали та їх властивості. Вперше представлено поглиблений аналіз роботи сучасних байєрів взуття. Практична значимість представлених результатів досліджень полягає у можливості використання отриманих даних при роботі сучасних байєрів для формування конкурентоспроможних колекцій брендового взуття.
Определение особенностей работы современных байеров обуви для формирования конкурентоспособных коллекций брендовой обуви. В работе использован аналитический метод исследования. Проведенные исследования дают возможность определения наиболее важных этапов работы современных байеров при формировании конкурентоспособных коллекций брендовой обуви: особенности конструкции, материалы и их свойства. Впервые представлен углубленный анализ работы современных байеров обуви.Практическая значимость представленных результатов исследований заключается в возможности использования полученных данных при работе современных байеров для формирования конкурентоспособных коллекций брендовой обуви.
Determining features of the work of modern shoes buyers for the formation of competitive brand shoes collections. Using analytical method of research. The conducted researches make it possible to determine the most important stages of buyers work in the formation of competitive brand shoes collections: structural features, materials and their properties. An in-depth analysis of the modern footwear buyers work is presented for the first time. Practical value of the presented research results lies in the possibility of using the obtained data in the work of modern buyers for the formation of competitive brand shoes collections.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2018_3_3
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9887
ISSN: 2304-2605
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2018_N3_03.pdf389,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.