Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [198] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Публікується в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 198
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Інструменти маркетингових комунікаційГеселева, Н. В.; Гончаренко, А. Р.
2017Методи отримання маркетингової інформаціїГеселева, Н. В.; Гейко, М. Є.
2017Маркетингові дослідження як невід'ємна частина бізнес-плануванняГеселева, Н. В.; Волковинська, П. С.
2017Омніканальний маркетингГеселева, Н. В.; Бондар, С. В.
2017Особливості досліджень покупців на споживчому та діловому ринкуГеселева, Н. В.; Архіпцева, К. В.
2017Застосування крауд-маркетингу для підвищення ефективності діяльності компаніїАфтанділянц, М. В.; Галака, М. П.
2017Персональний брендинг як запорука кар’єрного успіхуАфтанділянц, М. В.; Матущак, А. М.
2017Гейміфікація: ефективна технологія впливу на лояльність споживачів та персоналуАфтанділянц, М. В.; Сметаннікова, Є. А.
2017Маркетинг вражень як технологія управління споживачамиАфтанділянц, М. В.; Наумкіна, І. О.; Ключко, А. С.
2017Директ-маркетинг на фармацевтичному ринку УкраїниЧубукова, О. Ю.; Рибченко, Р. О.
2017Директ-маркетинг як засіб максимально ефективної рекламиЄвсейцева, О. С.; Середня, А. Г.
2017Як народжуються цікаві ідеї в директ-маркетингу та як їх розвиватиЄвсейцева, О. С.; Нікітович, В. В.
2017Дизайн відносин, або на що варто витратити творчі силиЄвсейцева, О. С.; Сіряк, Д. В.
2017Мобільний маркетинг як невід’ємна частина директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Богомоленко, А. В.
2017Інструменти для спонукання ініціативи клієнтівЄвсейцева, О. С.; Киричок, В. В.
2017Як провести e-mail-розсилку і не потрапити в список спамерівЄвсейцева, О. С.; Тхорук, Ю. С.
2017Креативність в директ-маркетингу – може бути чи повинна бути?Євсейцева, О. С.; Козачук, А. С.
2017Ефективний лист в директ-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Сапян, А. С.
2017Діалоговий SMS-маркетингЄвсейцева, О. С.; Ковальчук, Ю. С.
2017Особливості управління контент-маркетингом промислового підприємстваКостинець, Ю. В.; Чередниченко, О. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 198
V Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 9 листопада 2017 року)