Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСохацкая, А. В.-
dc.contributor.authorЮнь, Лун-
dc.date.accessioned2018-07-31T21:11:58Z-
dc.date.available2018-07-31T21:11:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСохацкая А. В. Разработка ценовой стратегии предприятия / А. В. Сохацкая, Юнь Лун // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 382-386.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9603-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены теоретические основы формирования ценовой стратеги предприятия в условиях высокой конкуренции, выделены содержание и последовательность этапов разработки ценовой политики. На основе проведенного сравнительного анализа ключевых методов ценообразования выделены приоритетные направления в разработке эффективного инструментария продвижения продуктов и услуг при помощи конкурентной ценовой политики.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні основи формування цінової стратегії підприємства в умовах високої конкуренції, виділені зміст і послідовність етапів розробки цінової політики. На основі проведеного порівняльного аналізу ключових методів ціноутворення виділені пріоритетні напрямки в розробці ефективного інструментарію просування продуктів і послуг за допомогою конкурентної цінової політики.uk
dc.description.abstractIn the article theoretical bases of formation of the enterprise price strategy in conditions of high competition are considered, the content and sequence of stages of pricing policy development are highlighted. Based on the comparative analysis of key pricing methods, priority areas have been identified in developing an effective tool for promoting products and services through a competitive pricing policy.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectценыuk
dc.subjectценовая политикаuk
dc.subjectэтапы разработки ценовой стратегииuk
dc.subjectконкурентная ценаuk
dc.subjectметоды ценообразованияuk
dc.subjectиздержкиuk
dc.subjectприбыльuk
dc.subjectціниuk
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectетапи розробки цінової стратегіїuk
dc.subjectконкурентна цінаuk
dc.subjectметоди ціноутворенняuk
dc.subjectвитратиuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectpricesuk
dc.subjectpricing policyuk
dc.subjectstages of pricing strategy developmentuk
dc.subjectcompetitive priceuk
dc.subjectpricing methodsuk
dc.subjectcostsuk
dc.subjectprofituk
dc.titleРазработка ценовой стратегии предприятияuk
dc.title.alternativeРозробка цінової стратегії підприємстваuk
dc.title.alternativeDevelopment of the price strategy of enterpriseuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorСохацька, Г. В.-
local.contributor.altauthorSokhatska, H.-
local.contributor.altauthorYun, Lun-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЗбільшення ступеня відкритості, прозорості, динамічності знань в умовах розвитку кластерного підприємстваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P382-386.pdf169,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.