Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСохацкая, А. В.-
dc.contributor.authorЧень, Сянчжи-
dc.date.accessioned2018-07-31T20:51:18Z-
dc.date.available2018-07-31T20:51:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСохацкая А. В. Формирование товарной стратегии компании в условиях конкурентного рынка / А. В. Сохацкая, Чень Сянчжи // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 375-381.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9602-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены методические подходы к формированию товарной стратегии компании в условиях высокой конкуренции, проведен комплексный анализ видов конкуренции. Раскрыты подходы к определению конкурентоспособности предприятия на рынке на основе лидерских позиций. Предложен оптимальный набор товарных стратегий для предприятий в условиях высокой конкуренции.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуті методичні підходи до формування товарної стратегії компанії в умовах високої конкуренції, проведено комплексний аналіз видів конкуренції. Розкрито підходи до визначення конкурентоспроможності підприємства на ринку на основі лідерських позицій. Запропоновано оптимальний набір товарних стратегій для підприємств в умовах високої конкуренції.uk
dc.description.abstractThe article considers methodological approaches to the formation of the company's product strategy in a highly competitive environment, and a comprehensive analysis of the types of competition is carried out. The approaches to determining the competitiveness of an enterprise in the market on the basis of leadership positions are disclosed. An optimal set of commodity strategies for enterprises in conditions of high competition is proposed.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectмаркетинговая средаuk
dc.subjectтоварная стратегияuk
dc.subjectрыночная позицияuk
dc.subjectлидерствоuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмаркетингове середовищеuk
dc.subjectтоварна стратегіяuk
dc.subjectринкова позиціяuk
dc.subjectлідерствоuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectmarketing environmentuk
dc.subjectproduct strategyuk
dc.subjectmarket positionuk
dc.subjectleadershipuk
dc.titleФормирование товарной стратегии компании в условиях конкурентного рынкаuk
dc.title.alternativeФормування товарної стратегії компанії в умовах конкурентного ринкуuk
dc.title.alternativeForming the company's trade strategy in the competitive marketuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorСохацька, Г. В.-
local.contributor.altauthorSokhatska, H. V.-
local.contributor.altauthorChen, Syanchji-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЗбільшення ступеня відкритості, прозорості, динамічності знань в умовах розвитку кластерного підприємстваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P375-381.pdf175,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.