Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.-
dc.contributor.authorКошарна, В. В.-
dc.contributor.authorСтанкова, А. О.-
dc.date.accessioned2018-07-31T15:59:52Z-
dc.date.available2018-07-31T15:59:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринку / О. В. Птащенко, В. В. Кошарна, А. О. Станкова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 297-300.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9588-
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано основні маркетингові інструменті, які використовуються для просування високотехнологічної продукції. Обґрунтовано, що від oсoбливoсті тoваpу залежить вибіp маpкетингoвих інстpументів для просування.uk
dc.description.abstractВ работе проанализированы основные маркетинговые инструменты, которые используются для продвижения высокотехнологической продукции. Обосновано, что от особенностей товара зависит выбоp маркетинговых инструментов для продвижения.uk
dc.description.abstractThe paper analyzes the main marketing tools used to promote high-tech products. It is substantiated that the dependence of the tow depends on the choice of machine tools for promotion.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectвисокотехнологічна продукціяuk
dc.subjectмаркетинг високих технологійuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectмаркетинговые инструментыuk
dc.subjectвысокотехнологичная продукцияuk
dc.subjectмаркетинг высоких технологийuk
dc.subjectмеждународный маркетингuk
dc.subjectmarketing toolsuk
dc.subjecthigh-tech productsuk
dc.subjecthigh-tech marketinguk
dc.subjectinternational marketinguk
dc.titleВикористання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринкуuk
dc.title.alternativeИспользование маркетинговых инструментов для обеспечения позиционирования высокотехнологичной продукции на международном рынкеuk
dc.title.alternativeUse of marketing tools to ensure the positioning of high-tech products in the international marketuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorПтащенко, Е. В.-
local.contributor.altauthorКошарная, В. В.-
local.contributor.altauthorСтанкова, А. А.-
local.contributor.altauthorPtashchenko, O.-
local.contributor.altauthorKosharna, V.-
local.contributor.altauthorStankova, A.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-03-29-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionФінансове забезпечення підтримки кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P297-300.pdf165,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.