Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9432
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсипчук, М. В.-
dc.contributor.authorБасанець, О. П.-
dc.contributor.authorБасанець, Ю. П.-
dc.date.accessioned2018-06-06T11:10:34Z-
dc.date.available2018-06-06T11:10:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОсипчук М. В. Рисунок як засіб пізнання дійсності художником / М. В. Осипчук, О. П. Басанець, Ю. П. Басанець // Нові технології навчання. – 2017. – Вип. 90. – С. 28-35.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9432-
dc.description.abstractРисунок має виняткове значення як засіб пізнання й вивчення дійсності. Володіючи всіма засобами виразності, накопиченими мистецтвом за останні десятиліття, художники шукають нових різних можливостей у рисунку. Завдання художника полягає у постійному пошуку нових методів, прийомів і засобів зображення, вдосконаленні методики реалізації задуму, мови образотворчого мистецтва. Цінність, неповторність художнього твору обумовлюється оригінальністю бачення і мислення самого художника. У той же час виразність художньої форми потребує постійного навчання, дослідження, вдосконалення художником своїх практичних навичок і теоретичних знань, експериментів з використанням різних технік, засобів і манери виконання, пошуку нових форм вираження в образотворчому мистецтві. Навчаючись у природи, аналізуючи натуру, художник має зрозуміти характер, особливість зображуваного, вміти вибрати оптимальні засоби вираження і відтворити своє художнє бачення натури. Значення художнього образу, його вплив на людину, підтвердження справедливості конкретних висновків у сфері образотворчого мистецтва, які були зроблені художниками експериментаторами розглядаються у цій статті. Мета статті полягає у розкритті різних видів графічного зображення та його особливостей, аналізі та пошуку нових методів і прийомів роботи у станковій графіці. Завдання – порівняти графічні твори мистецтва сучасних художників з різною стилістикою виконання, виявити схожість та оригінальність в їх методах роботи, засобах відображення форми, технічній стороні малюнка.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectграфічний рисунокuk
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk
dc.subjectтворчість у рисункуuk
dc.subjectкомпозиціяuk
dc.subjectхудожній відбірuk
dc.subjectцілісність рисункаuk
dc.subjectграфический рисунокuk
dc.subjectизобразительное искусствоuk
dc.subjectтворчество в рисункеuk
dc.subjectкомпозицияuk
dc.subjectхудожественный отборuk
dc.subjectцелостность рисункаuk
dc.subjectgraphic drawinguk
dc.subjectfine artsuk
dc.subjectcreativity in drawinguk
dc.subjectcompositionuk
dc.subjectart selectionuk
dc.subjectintegrity of the drawinguk
dc.titleРисунок як засіб пізнання дійсності художникомuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceНові технології навчанняuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180523_302.pdf5,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20180523_302_Titul.pdf440,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20180523_302_Zmist.pdf438,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.