Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9432
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осипчук, М. В. | - |
dc.contributor.author | Басанець, О. П. | - |
dc.contributor.author | Басанець, Ю. П. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-06T11:10:34Z | - |
dc.date.available | 2018-06-06T11:10:34Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Осипчук М. В. Рисунок як засіб пізнання дійсності художником / М. В. Осипчук, О. П. Басанець, Ю. П. Басанець // Нові технології навчання. – 2017. – Вип. 90. – С. 28-35. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9432 | - |
dc.description.abstract | Рисунок має виняткове значення як засіб пізнання й вивчення дійсності. Володіючи всіма засобами виразності, накопиченими мистецтвом за останні десятиліття, художники шукають нових різних можливостей у рисунку. Завдання художника полягає у постійному пошуку нових методів, прийомів і засобів зображення, вдосконаленні методики реалізації задуму, мови образотворчого мистецтва. Цінність, неповторність художнього твору обумовлюється оригінальністю бачення і мислення самого художника. У той же час виразність художньої форми потребує постійного навчання, дослідження, вдосконалення художником своїх практичних навичок і теоретичних знань, експериментів з використанням різних технік, засобів і манери виконання, пошуку нових форм вираження в образотворчому мистецтві. Навчаючись у природи, аналізуючи натуру, художник має зрозуміти характер, особливість зображуваного, вміти вибрати оптимальні засоби вираження і відтворити своє художнє бачення натури. Значення художнього образу, його вплив на людину, підтвердження справедливості конкретних висновків у сфері образотворчого мистецтва, які були зроблені художниками експериментаторами розглядаються у цій статті. Мета статті полягає у розкритті різних видів графічного зображення та його особливостей, аналізі та пошуку нових методів і прийомів роботи у станковій графіці. Завдання – порівняти графічні твори мистецтва сучасних художників з різною стилістикою виконання, виявити схожість та оригінальність в їх методах роботи, засобах відображення форми, технічній стороні малюнка. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | графічний рисунок | uk |
dc.subject | образотворче мистецтво | uk |
dc.subject | творчість у рисунку | uk |
dc.subject | композиція | uk |
dc.subject | художній відбір | uk |
dc.subject | цілісність рисунка | uk |
dc.subject | графический рисунок | uk |
dc.subject | изобразительное искусство | uk |
dc.subject | творчество в рисунке | uk |
dc.subject | композиция | uk |
dc.subject | художественный отбор | uk |
dc.subject | целостность рисунка | uk |
dc.subject | graphic drawing | uk |
dc.subject | fine arts | uk |
dc.subject | creativity in drawing | uk |
dc.subject | composition | uk |
dc.subject | art selection | uk |
dc.subject | integrity of the drawing | uk |
dc.title | Рисунок як засіб пізнання дійсності художником | uk |
dc.type | Article | uk |
local.subject.section | Мистецтвознавство, дизайн і ергономіка | uk |
local.source | Нові технології навчання | uk |
local.subject.faculty | Факультет дизайну | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну | uk |
local.subject.method | 0 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра графічного дизайну (ГД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20180523_302.pdf | 5,77 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
20180523_302_Titul.pdf | 440,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
20180523_302_Zmist.pdf | 438,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.