Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9372
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосенко, Д. Ю.-
dc.date.accessioned2018-05-28T16:05:36Z-
dc.date.available2018-05-28T16:05:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКосенко Д. Ю. Порівняльний аналіз габаритів та розміщення учнівських столів з різними формами робочої поверхні / Д. Ю. Косенко // Теорія та практика дизайну. – 2017. – Вип. 13. – С. 156-168.uk
dc.identifier.issn2415-8151uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9372-
dc.description.abstractПроведено порівняльний аналіз габаритів та розміщення учнівських столів з різними формами робочої поверхні. Проаналізовано модульно-комбінаторні учнівські столи з робочими поверхнями, що мають форму відмінну від прямокутної, з погляду раціональності використання площі приміщення. Встановлено, що для потреб академічної навчальної роботи як трапецієвидні, так і асиметричні («пелюсткові») столи мусять мати більші габарити, ніж аналогічні прямокутні. Такі столи потребують більшої площі приміщення, ніж учнівські столи з прямокутними робочими поверхнями, як за умов традиційного рядного розміщення, так і у випадку розміщення для мікрогрупової роботи.uk
dc.description.abstractПроанализированы модульно-комбинаторные ученические столы с рабочими поверхностями отличной от прямоугольной формы с точки зрения рациональности использования площади помещения. Установлено, что для нужд академической учебной работы как трапециевидные, так и ассиметричные ("лепестковые") столы должны иметь большие габариты, чем аналогичные прямоугольные. Такие столы требуют большей площади помещения, чем ученические столы с прямоугольными рабочими поверхностями, как при традиционном рядном размещении, так и в случае расстановки для микрогрупповой работы.uk
dc.description.abstractComparative study of overall dimensions and arranging of classroom desks with different shapes of worksurfaces. Collaborative school desks with non-rectangular worksurfaces are studied from the point of room area needed. Found that both trapezoid and petal-shaped desks should be bigger in overall dimensions comparing to rectangular desks to meet the needs of academic work. Equipping classrooms with collaborative desks needs more room space while arranging desks either in rows or in groups.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмебліuk
dc.subjectучнівські мебліuk
dc.subjectгнучкий навчальний простірuk
dc.subjectкомбінаторика меблівuk
dc.subjectстоли для групової роботиuk
dc.subjectмебельuk
dc.subjectученическая мебельuk
dc.subjectгибкое учебное пространствоuk
dc.subjectкомбинаторика мебелиuk
dc.subjectстолы для групповой работыuk
dc.subjectfurnitureuk
dc.subjectclassroom furnitureuk
dc.subjectflexible learning spaceuk
dc.subjectfurniture combinatoricsuk
dc.subjectcollaborative desksuk
dc.titleПорівняльний аналіз габаритів та розміщення учнівських столів з різними формами робочої поверхніuk
dc.title.alternativeСравнительный анализ габаритов и размещения ученических столов с рабочими поверхностями разных формuk
dc.title.alternativeComparative study of overall dimensions and arranging of classroom desks with different shapes of worksurfacesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKosenko, Danylo-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceТеорія та практика дизайнуuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра дизайну інтер'єру і меблівuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TPD_2017_13_156-168.pdfПублікацыя5,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
TPD_2017_13_Titul.pdfТитул видання504,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
TPD_2017_13_Zmist.pdfЗміст випуску882,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.