Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9228
Назва: Соціальна реклама та особливості її створення за допомогою 3D візуалізації
Автори: Хиневич, Р. В.
Воропай, М. В.
Ключові слова: реклама
3D візуалізація
соціальна реклама
відеоролик
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Воропай М. В. Соціальна реклама та особливості її створення за допомогою 3D візуалізації / М. В. Воропай ; наук. кер. Р. В. Хиневич // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 442-443.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9228
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V1_P442-443.pdf465,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.