Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGanushchak-Yefimenko, Liudmylaen
dc.contributor.authorShcherbak, V.en
dc.contributor.authorGulina, O. D.en
dc.date.accessioned2018-05-10T18:59:54Z-
dc.date.available2018-05-10T18:59:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationGanushchak-Yefimenko L. M. Company CRM system strategy implementation = Напрями реалізації стратегій CRM-системи на підприємстві [Текст] / L. M. Ganushchak-Yefimenko, V. G. Shcherbak, O. D. Gulina // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 6 (117). - С. 38-42.uk
dc.identifier.issn2413-0117-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9152-
dc.description.abstractУ статті викладено результати досліджень щодо напрямів реалізації стратегій CRM-системи на підприємстві як найбільш ефективних та розповсюджених інструментів підвищення конкурентної позиції, що надає змогу збирати, систематизувати та аналізувати дані про клієнтів та потенційних клієнтів компанії, а також виявляти їх вподобання. Обґрунтовано особливості використання цієї системи, яка дає змогу фокусуватися на конкретних ринках та споживачах, дозволяє повною мірою забезпечити задоволення їх потреб та перетворити випадкового клієнта на лояльного, що є одним з головних завдань будь-якої компанії на ринку.uk
dc.description.abstractВ статье изложены результаты исследований по направлениям реализации стратегий CRM-системы на предприятии как наиболее эффективных и распространенных инструментов повышения конкурентной позиции, что дает возможность собирать, систематизировать и анализировать данные о клиентах и потенциальных клиентах компании, а также выявлять их предпочтения. Обоснованы особенности использования данной системы, которая позволяет фокусироваться на конкретных рынках и потребителях, позволяет более полно обеспечить удовлетворение их потребностей и превратить случайного клиента в лояльного, что является одной из главных задач любой компании на рынке.ru
dc.description.abstractThe paper presents the research findings on implementing the company CRM system strategies as the most effective and widely used tools to enhance its competitive position, thus allowing to collect, organize and analyze data about customers and potential customers, as well as identify their preferences. This study provides a rationale for using the CRM system which enables a better focus on specific markets and consumers, meeting their needs, and converting casual customers into loyal ones which is the key objective of any company in the market.en
dc.languageen-
dc.subjectCRM systemen
dc.subjectcustomer loyaltyen
dc.subjectbusiness strategyen
dc.subjectcustomer management systemen
dc.subjectmarketing servicesen
dc.subjectremarketingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectлояльность клиентаru
dc.subjectстратегия бизнесаru
dc.subjectсистема управления клиентамиru
dc.subjectмаркетинг услугru
dc.subjectремаркетингru
dc.subjectстимулирование продажru
dc.subjectперсональные продажиru
dc.subjectCRM-системаuk
dc.subjectлояльність клієнтаuk
dc.subjectстратегія бізнесуuk
dc.subjectсистема управління клієнтамиuk
dc.subjectмаркетинг послугuk
dc.subjectремаркетингuk
dc.subjectстимулювання продажівuk
dc.subjectперсональні продажіuk
dc.titleCompany CRM system strategy implementationen
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorГанущак-Ефименко, Л. М.ru
local.contributor.altauthorЩербак, В. Г.ru
local.contributor.altauthorГулина, Е. Д.ru
local.contributor.altauthorГанущак-Єфіменко, Л. М.uk
local.contributor.altauthorЩербак, В. Г.uk
local.contributor.altauthorГуліна, О. Д.uk
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 6 (117)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V117_P038-042.pdf153,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.