Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолісник, О. В.-
dc.contributor.authorГула, Є. П.-
dc.contributor.authorКугай, Т. А.-
dc.date.accessioned2018-01-23T12:03:18Z-
dc.date.available2018-01-23T12:03:18Z-
dc.date.issued2017-11-
dc.identifier.citationКолісник О. В. Інфографіка як явище сучасного дизайну суспільної комунікації / О. В. Колісник, Є. П. Гула, Т. А. Кугай // East European Scientific Journal. – 2017. – № 11 (27), part 4. – P. 27-31.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8701-
dc.description.abstractГоловна увага приділяється осмисленню явища інфодизайну й її складової, інфографіки. Розглядаються характерні ознаки та функціональні засади використання інфографіки в інформаційному суспільстві. Пропонується класифікація даного явища з позиції функціонального навантаження. Визначається роль в сучасному світі образів інфографіки у комунікаційному повсякденні суспільства із "кліповою свідомостю". Досліджуються принципи творення тих чи інших графічних образів-смислів, які використовуються у сфері візуальної культури суспільства.uk
dc.description.abstractThe main attention in the articl is paid to the such kind of visual communication as comprehension of the infographic phenomenon. A clear description of concept of the infographic, characteristic features, functional position and the role in the modern world and classification are analyzed. There was investigated the criterias of creating infographics images-meanings that are used in the sphere of visual culture in the society. It was determined the value in the modern world of images of infographics in the society with "clippic consciousness". The principles of graphic images-meanings that are used in the sphere of the visual culture of society are studied.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінфографікаuk
dc.subjectінфодизайнuk
dc.subjectвізуальна культураuk
dc.subjectграфічний образ-смислuk
dc.subjectкліпова свідомістьuk
dc.subjectсоціокультурний простірuk
dc.subjectinfographicsuk
dc.subjectinfodesignuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectvisual cultureuk
dc.subjectsocial and cultural spaceuk
dc.subjectclippic consciousnessuk
dc.titleІнфографіка як явище сучасного дизайну суспільної комунікаціїuk
dc.title.alternativeInfographics as a phenomenon of the present design of the social communicationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKolisnyk, O. V.-
local.contributor.altauthorGula, Y. P.-
local.contributor.altauthorKugai, T. A.-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceEast European Scientific Journaluk
local.sourceWschodnioeuropejskie Czasopismo Naukoweuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20180122_301.pdf599,73 kBAdobe PDFView/Open
20180122_301_Titul.pdf400,83 kBAdobe PDFView/Open
20180122_301_Zmist.pdf450,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.