Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKolumbet, A. N.-
dc.contributor.authorDudorova, L. Yu.-
dc.contributor.authorBazulyuk, Т. А.-
dc.date.accessioned2017-12-11T13:49:35Z-
dc.date.available2017-12-11T13:49:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationKolumbet A. N. Theoretical and methodological basis of the modern classification of coordination qualities / A. N. Kolumbet, L. Yu. Dudorova, Т. А. Bazulyuk // Sclence and Education : materials of the XIII international research and practice conference, Munich, Germany, November 2-3, 2016. – Munich : publishing office Vela Verlag Waldkraiburg, 2016. – P. 254-259.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8489-
dc.description.abstractThis article opens in details the findings of investigation of cooгdination qualities in students. The new approach to modern classification of coordination qualities is offeгed bу the authors. According to the developed classification it is necessary to refer adroitness, accuracy, agility, jumping ability, maгksmanship, eguilibrium, rhythmicity and flexibility to cooгdination qualities. Each of noted types of the coordination qualities has own criteria for assessments. The authors consider in details these criteria for assessment. Besides, each of motor coordination has own factors and components of the development. The article presents these positions in details.uk
dc.description.abstractСтатья детально раскрывает результаты исследования координационных качеств у студентов. Авторами предлагается новый подход к современной классификации координационных качеств. Согласно разработанной классификации к координационным качествам следует относить ловкость, меткость, точность, подвижность, прыгучесть, равновесие, ритмичность и пластичность. Каждая из отмеченных разновидностей координационных качеств имеет свои критерии оценки. Авторы рассматривают детально эти критерии оценки. Кроме того, каждая из двигательных координаций имеет свои факторы и компоненты развития. В статье детально расписываются эти позиции.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherpublishing office Vela Verlag Waldkraiburguk
dc.subjectclassificationuk
dc.subjectcoordination qualitiesuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjectклассификацияuk
dc.subjectкоординационные качестваuk
dc.subjectстудентыuk
dc.subjectобучениеuk
dc.titleTheoretical and methodological basis of the modern classification of coordination qualitiesuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра фізичного виховання та здоров'яuk
local.conference.locationMunich, Germanyuk
local.conference.date2016-11-02-
local.conference.nameSclence and Educationuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171205_102.pdf1,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20171205_102_Titul.pdf71,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20171205_102_Zmist.pdf319 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.