Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШацька, Зорина Ярославівна-
dc.contributor.authorМатюшко, Наталія Геннадіївна-
dc.date.accessioned2016-02-14T22:06:22Z-
dc.date.available2016-02-14T22:06:22Z-
dc.date.issued2015-03-
dc.identifier.citationШацька З. Я. Особливості формування стратегічного набору підприємствами різних типів [Електронний ресурс] / З. Я. Шацька, Н. Г. Матюшко // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. – № 4. – С. 635-639. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/issue-4-2015/12-vipusk-4-berezen-2015-r/643-shatska-z-ya-matyushko-n-g-osoblivosti-formuvannya-strategichnogo-naboru-pidpriemstvami-riznikh-tipiv.uk
dc.identifier.issn2413-3965-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/843-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано еволюцію поняття «стратегія», починаючи з давньогрецьких часів і до сьогодення. Визначено п’ять основних підходів до трактування поняття «стратегія», як план, позиція, принцип та перспектива. Розкрито підходи до формування стратегії науковими школами стратегії. Показано зміну підходів до формування стратегії в еволюції систем управління підприємством, а саме на етапах бюджетування, довгострокового планування, стратегічного планування та стратегічного управління. Визначено, що місце та роль підприємства, яке воно займе на ринку у зовнішньому середовищі, пов’язане з формуванням особливого стратегічного набору. Обґрунтовано вибір стратегії будь-якого рівня зі стратегічного набору для великих, середніх та малих підприємств.uk
dc.description.abstractВ статье проанализирована эволюция понятия «стратегия», начиная с древнегреческих времен и до настоящего. Определено пять основных подходов к трактованию понятия «стратегия», как план, позиция, принцип и перспектива. Раскрыты подходы к формированию стратегии научными школами стратегии. Показано изменение подходов к формированию стратегии в эволюции систем управления предприятием, а именно на этапах бюджетирования, долгосрочного планирования, стратегического планирования и стратегического управления. Определено, что место и роль предприятия, которое оно займет на рынке во внешней среде, связанно с формированием особого стратегического набора. Обоснован выбор стратегии любого уровня из стратегического набора для больших, средних и малых предприятий.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the evolution of the concept of «strategy», since ancient Greek times to the present. Identified five main approaches to interpretation of the concept of «strategy» as a plan, position, principles and perspectives. Revealed approaches to policy research schools strategy. The change of approachs to strategy development in the evolution systems management of enterprise, namely, at the stages of budgeting, long-term planning, strategic planning and strategic management. Determined, that the place and role of the company, which it will take on the market in the environment associated with the formation of special strategic recruitment. The choice of strategy at all levels of the strategic set justified for large, medium and small enterprises.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectstrategy of enterpriseen
dc.subjectstrategic recruitment by enterpriseen
dc.subjectcorporate strategyen
dc.subjectcompetitive strategyen
dc.subjectfunctional strategyen
dc.subjectspecific strategyen
dc.subjectстратегія підприємстваuk
dc.subjectстратегия предприятияuk
dc.subjectстратегічний набір підприємстваuk
dc.subjectстратегический набор предприятияuk
dc.subjectкорпоративна стратегіяuk
dc.subjectкорпоративная стратегияuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectконкурентная стратегияuk
dc.subjectфункціональна стратегіяuk
dc.subjectфункциональная стратегияuk
dc.subjectконкретна стратегіяuk
dc.subjectконкретная стратегияuk
dc.titleОсобливості формування стратегічного набору підприємствами різних типівuk
dc.title.alternativePeculiarities of forming strategic recruitment by enterprises of different typesen
dc.title.alternativeОсобенности формирования стратегического набора предприятиями различных типовru
local.contributor.altauthorШацкая, Зорина Ярославовна-
local.contributor.altauthorМатюшко, Наталья Геннадиевна-
local.contributor.altauthorShatskaya, Zorina-
local.contributor.altauthorMatusko, Natalia-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceГлобальні та національні проблеми економікиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.identifier.urihttp://global-national.in.ua/issue-4-2015/12-vipusk-4-berezen-2015-r/643-shatska-z-ya-matyushko-n-g-osoblivosti-formuvannya-strategichnogo-naboru-pidpriemstvami-riznikh-tipiv-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
134.pdf390,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.