Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБистрякова, В. Н.-
dc.contributor.authorОсадча, А. М.-
dc.contributor.authorГула, Є. П.-
dc.date.accessioned2017-11-24T13:03:33Z-
dc.date.available2017-11-24T13:03:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБистрякова В. Н. Плакат як засіб соціальної реклами / В. Н. Бистрякова, А. М. Осадча, Є. П. Гула // Народознавчі зошити. – 2017. – № 5 (137). – С. 1162-1167.uk
dc.identifier.issn1028-5091uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8328-
dc.description.abstractВ рамках мистецтвознавчого дискурсу розглянуті специфічні риси використання плаката як засобу реклами у соціальній сфері (соціальній рекламі). Визначена сутність і особливості соціальної реклами. Проаналізована еволюція плаката та досліджені характеристики саме соціального плаката. Виявлені його різновиди.uk
dc.description.abstractIn article within an art criticism discourse peculiar features of use of the poster as advertising media in the social sphere (social advertising) are considered. The essence and features of social advertising is defined. Evolution of the poster is analyzed and characteristics of social poster are investigated. Its varieties are revealed.uk
dc.description.abstractВ рамках искусствоведческого дискурса рассмотрены специфические черты использования плаката как средства рекламы в социальной сфере (социальной рекламе). Определена сущность и особенности социальной рекламы. Проанализирована эволюция плаката и исследованы характеристики конкретно социального плаката. Выявлены его разновидности.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectплакатuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectрекламна практикаuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectісторія рекламиuk
dc.subjectposteruk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectadvertising activityuk
dc.subjectadvertising practiceuk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectadvertising historyuk
dc.subjectрекламная деятельностьuk
dc.subjectрекламная практикаuk
dc.subjectсоциальная рекламаuk
dc.subjectистория рекламыuk
dc.titleПлакат як засіб соціальної рекламиuk
dc.title.alternativePoster as a social advertisinguk
dc.title.alternativeПлакат как средство социальной рекламыuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBystryakova, V. N.-
local.contributor.altauthorOsadcha, A. M.-
local.contributor.altauthorHula, Y. P.-
local.contributor.altauthorБыстрякова, В. Н.-
local.contributor.altauthorОсадча, А. Н.-
local.contributor.altauthorГула, Е. П.-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceНародознавчі зошитиuk
local.sourceТhе ethnology notebooksuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20171124_302.pdf156,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.